niedziela, 31 lipca 2016

Odchudzanie

Wczorajsze przemyślenie musiało nabrać mocy i musiałam je ubrać w słowa...
Nadal jeszcze targają mną emocje.... i czuję się wzburzona...
Zastanawiałam się czy ten blog to także miejsce na takie przemyślenia...
Ale w sumie po to powstał, bym miała ujście dla natłoku swoich myśli...

Spotkanie towarzyskie...
Dziewczyny znam, ich facetów mniej. Rozmawiamy.
Jedna z nich jest w związku od stosunkowo niedługiego czasu...  kwitną... widać miłość... fajnie na nich popatrzeć i pomyśleć, jacy są szczęśliwi... rozmawiamy o sesjach fotograficznych, o tym ile może photoshop i ile ja mogę za jego pomocą zaingerować w wygląd bez odchudzania...

I co ja słyszę...
Ten zakochany facet... i ta zakochana kobieta...
On niby w żartach wytykający jej skłonność do słodyczy... mówiący jej, że jak ważyła kilka kg mniej wyglądała lepiej...
Ona uśmiechająca się i żartująca sobie ze swojej skłonności do Delicji...

Ona marząca o sesji fotograficznej....
On, z uśmieszkiem mówiący że nawet photoshop sobie z tym nie poradzi i najpierw powinna te 5 kg zrzucić...
Ona... przytakująca i pokazująca na swoje za duże uda i brzuch....

Ona... rozmiar max 38... a może 36...

Kobiety.... dziewczyny.... kobiecość i atrakcyjność macie w głowach... przestańcie przytakiwać, jak ktoś Wam mówi że musicie schudnąć by być atrakcyjniejszą. Nie pozwólcie na to by rządziły Wami kanony piękna pokazywane w mediach. Jeśli dobrze czujecie się 5 kg większe, przestańcie przytakiwać facetowi tylko dlatego by mu zrobić dobrze. Zrzućcie te 5 kg jeśli one Wam przeszkadzają, ale nie pozwólcie na to by publicznie facet mówił Wam że macie tłuszcz na brzuchu...

Jeśli kocham siebie nie pozwolę na to by ktoś mi mówił co mam robić...
Jeśli kocham siebie nikt nie odważy się powiedzieć mi, że mam się dla niego zmienić...


A ja.... naprawdę mogę używać photoshopa do korygowania sylwetki, nie robię tego lub robię to minimalnie.... macie zobaczyć siebie piękne na zdjęciach, takie jakie jesteście....

Pokochajcie siebie a zobaczycie w sobie piękno... które potem pokażecie Światu.



źródło: http://www.evewilson.com.au/food/salads/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz