piątek, 23 marca 2018

Opinie

Lubię czytać opinie, które przysyłacie do mnie po skończonej sesji.
Lubię czytać, bo to dodaje wiary i pewności, że to co robię ma sens, że to co robię podnosi na duchu, że to co robię daje Wam siłę.
To taka wartość dodana dla mnie, do wykonanej pracy.
Oczywiście jak widzę, że z zaproponowanych przeze mnie zdjęć, wybieracie więcej niż początkowo zamierzaliście, to też jest informacja że zdjęcia się podobały. Przeczytanie jednak kilku słów o Waszych odczuciach, przeżyciach, towarzyszących emocjach, to dla mnie jak jedzenie portugalskiej babeczki z budyniem.... rozkosz dla podniebienia, ta babeczka... rozkosz dla serca i duszy te opinie.

Zostawiam tu, ostatnią opinię, którą otrzymałam na maila. Dzielę się nią z Wami. Ale mam też takie specjalne miejsce na swojej stronie www: REFERENCJE i w tym miejscu, też opinię zostawię.

Jeśli chcielibyście napisać do mnie kilka słów ... piszcie, to dla mnie ogromne Święto.
Dziękuję.

"Podczas indywidualnej sesji biznesowej Asia potrafi stworzyć atmosferę pełną wzajemnego zaufania, dzięki czemu łatwiej jest się rozluźnić przed obiektywem. Doskonale sprawdza się także jako fotograf podczas obsługi eventów, ponieważ ma świetne oko do detali. Potrafi uchwycić atmosferę fotografowanych wydarzeń, co sprawia, że zdjęcia są żywe i pozwalają przeżywać na nowo, raz jeszcze to, co już się wydarzyło. Asia jest profesjonalistką w pełnym tego słowa znaczeniu. A przy tym pozostaje osobą otwartą i niezwykle ciepłą. Rozumie oczekiwania klienta i potrafi wyjść im naprzeciw. Nie wyobrażam sobie innego fotografa, obsługującego organizowane przeze mnie wydarzenia."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz