poniedziałek, 18 grudnia 2017

I Love Dance i I Love Fitness

I kolejny prezent dla osób, które kupią sesje zdjęciowe w prezencie Gwiazdkowym...

Partnerem mojej prezentowej akcji świątecznej jest marka I Love Fitness i I Love Dance


Paula Ostalska...
Paulę poznałam, kiedy któregoś pięknego dnia kliknęła w "lubię to" na jej fejsowym fanpagu jej I love dance. A że było to 500tne kliknięcie, otrzymałam prezent w postaci bezpłatnego wejścia na trening. Więc poszłam. Poznałam. Zostałam. Pokochałam.

A potem Pauli i Doroty sesja zdjęciowa była moją jedną z pierwszych sesji zdjęciowych kobiecych. To był luty 2014. W marcu miała odbyć się moja pierwsza wystawa a ja nie miałam ani jednego zdjęcia.... no i poprosiłam do współpracy...
Potem nasze fotograficzne spotkania się rozmnożyły...

A Studio do którego mam wejściówkę to miejsce z niesamowitą energią, pozytywne, niezwykłe, uśmiechnięte, pełne pasji, muzyki, tańca...

Zapytałam Pauli czy nie chciałaby przyłączyć się do mojej świątecznej akcji rozdawania prezentów... i oto jest...
taki piękny voucher na zajęcia w miejscu, które wciąga... jest niebezpieczne, bo później trudno się uwolnić od chęci przyjścia raz jeszcze. Ale daje takiego kopa energetycznego, takie doładowanie endorfin...

Paula i Dorcia, dziękuję że jesteście ... bo w życiu wszystko dzieje się po coś, po coś się spotkałyśmy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz