sobota, 25 listopada 2017

Czas radości i obdarowywania prezentami

Lubicie dawać prezenty? Lubicie je dostawać?

Ja chyba lubię i jedno i drugie i jeśli miałabym się zastanowić, co bardziej to trudno byłoby mi się zdecydować.

Kiedy otrzymuję prezent, nie mogę doczekać się by zobaczyć co jest w środku.... rozpakowuję i zastanawiam się, czy osoba która mi go dała, tak dobrze mnie zna że wie co najbardziej mnie ucieszy.... co sprawi przyjemność.... co wywoła łzy, wzruszenie, uśmiech....

Kiedy daję komuś prezent, patrzę z oczekiwaniem na reakcję... czy moja niespodzianka się uda, czy sprawi radość, czy będzie trafiona...

Dawanie prezentów to także rozpieszczanie samego siebie.
Bardzo lubię dawać... dostawać też, ale dawanie daje mi niesamowitą radość...

Za chwilę czas obdarowywania się prezentami. Tymi małymi, zrobionymi własnoręcznie i tymi całkiem dużymi, kupionymi w sklepach.

Ostatnio natknęłam się na łańcuszek, który namawia do kupowania podarunków u drobnych przedsiębiorców, w małych sklepikach, u artystów zajmujących się rękodziełem.... i bardzo mi się ten pomysł spodobał, bo dzięki rzeczom kupionym u nich, sprawimy że i oni, będą mogli kupić swoim najbliższym niespodzianki i sprawić, że Święta będą wyjątkowe.
Ja w tym roku wszystkie prezenty nabędę w takich miejscach.



Ja namawiam jak co roku do kupowania w prezencie sesji zdjęciowych...
Rodzinnych, dziecięcych, kobiecych... dla przyjaciółki, dla siostry, dla mamy.
Bo nie ma nic piękniejszego, niż zachowywanie na zawsze zamkniętych w kadrze wspomnień.

Do każdej sesji kobiecej zakupionej w okresie od dziś czyli 25 listopada do 24 grudnia 2017, dołączę mały lub większy podarunek w postaci dodatkowych voucherów od moich zaprzyjaźnionych całkiem małych i troszkę większych firm. Mam już dla Was vouchery na sesje couchingowe, wejściówki na zajęcia do studia fitnes i tańca, na masaże refleksologiczne, warsztaty makijażu, na zrobienie swojej pierwszej wizytówki lub na zmianę dotychczasowej... może jeszcze coś dla Was znajdę interesującego :)

Czas start!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz