czwartek, 14 lipca 2016

Przyjaźnie fotograficzne

Przyjaciel to Ważne Słowo.
To ktoś na kogo można liczyć o każdej porze dnia i nocy...
To ktoś kto wesprze dobrym słowem... kto kopnie w tyłek jak potrzeba... kto potrząśnie i przytuli...
To ktoś na kogo można liczyć zawsze...

Czy wielu takich ludzi jest wokół mnie?
Chyba jednak wolę nie sprawdzać. Po cichutku wierzę, że Ci których przyjaciółmi nazywam, będą właśnie tacy... że nie będę musiała ich usprawiedliwiać przed samą sobą...

A co jeśli ma się przyjaciół pracujących w tej samej branży?
Co jeśli zaufanie może okazać się strzałem w kolano i stratą dobrego zlecenia... jednego potem drugiego...

Uwielbiam współpracę z fotografami mężczyznami.... pracuję z nimi bez ograniczeń... polecam i jestem polecana i na zastępstwo i do współpracy....

Kobiety fotografki .... no i tu bywa tak różnie, jak różne są kobiety.... z jednymi współpracuje mi się całkiem dobrze, inne próbowały mnie krecią robotą wykopać ze zleceń...

A no i fajnie jest mieć fotografa, którego można nazwać przyjacielem.... nawet przez duże P.... niech mu będzie....
... który napisze w prywatnej wiadomości "Kur.....a Aś, ta ręka ... no jak mogłaś nie zauważyć tej ręki, że dziwnie wygląda"
... który napisze "Twoje zdjęcia są zajebiste, przestań wydziwiać"
....który zadzwoni i powie "nie pier...l, teraz w Twoim życiu jest beznadziejnie, ale to zakręt.... dasz radę, jesteś najlepsza"
... który podpowie to czy tamto, zdradzi to czego sam uczył się kilka lat... bo przecież rynek jest duży, dla każdego znajdzie się miejsce a "mnie też ktoś kiedyś pomógł, to teraz oddaję"

i w drugą stronę - prosi o radę i ją otrzymuje ode mnie... poddaje bez obawy pod moją krytykę swoje zdjęcia... zasięga porady... prosi o wsparcie...

Fajnie jest mieć kogoś takiego... fotograficzna pasja łącząca dwie całkiem obce osoby, bo widzieliśmy się zaledwie kilka razy.... 3? Chyba 3.
Dzięki że jesteś moim buforem!


Macie kogoś takiego?


 źródło: http://apostrophe9.tumblr.com/page/22











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz