wtorek, 21 czerwca 2016

Dzień Pierwszy

Dziś pomysł dziś działanie.

Nie ma na co czekać... trzeba działać.

To był zwariowany dzień. Na 8:00 do szkoły dostarczyć młodzież, podjechać do innej szkoły zrobić zdjęcia klasie 5B... i na 9:00 do domu, bo sesja kobieca. Jeszcze ciasto do kawy...telefon... dwa...

Cudowna Kobieta przed moim obiektywem... fotografujemy, pozujemy, rozmawiamy... o życiu.... i nagle myśl Moniki, mojej dzisiejszej modelki.... "załóż bloga" o swoim życiu fotografa, o swoich przemyśleniach, o doświadczeniach, o codzienności....

I moja myśl - to jest to.

Jasne, bo przecież nie mam co robić i mam masę wolnego czasu na pisanie... tak, teraz zaraz rozdzwonią się telefony moich klientów, którzy z niecierpliwością czekają na swoje zdjęcia ;)

No ale w sumie czemu nie...
Potrzebuję kilkanaście minut dziennie.
Lubię pisać.
Mam mnóstwo przemyśleń.
Coraz więcej ciekawych doświadczeń.
Może nie codziennie spotyka mnie coś niezwykłego...
Może nie codziennie będę pisała...
Ale to będzie mój fotograficzny pamiętnik...
Z przemyśleniami... z doświadczeniami... z inspiracjami...
To będzie miejsce zetknięcia się fotografii z moimi odczuciami.

Zobaczymy co z tego wyjdzie :)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz