wtorek, 12 grudnia 2017

Take a Break

Take a Break

Drugie rozdanie prezentowe...

Do każdej sesji kobiecej zakupionej w grudniu, do 24 grudnia włączenie, mam dla Was upominki od moich zaprzyjaźnionych klientek, klientów, partnerów... i do każdej sesji załączę jeden, wybrany, najbardziej oczekiwany, najbardziej potrzebny właśnie Tobie...

Będę Wam troszkę opowiadać o tym kto ma dla Was niespodzianki i dlaczego uznałam, że taki prezent może być świetnym uzupełnieniem do odbudowania np. pewności siebie, która na pewno daje dobrze zrobiona sesja zdjęciowa.

Dziś kolej na Ewę

Poznałyśmy się kilka lat temu dzięki albo przez naszych mężów... mężowie są lub ich już nie ma, a my nadal mamy siebie. Któregoś popołudnia napisała do mnie i powiedziała, potrzebuję Ci coś pokazać. Umówiłyśmy się na masaż refleksologiczny twarzy. Cóż za przyjemność.... cóż za niezwykłe doznanie.... relaks, wyciszenie... zapachy, dźwięki i dotyk.... i jakże przyjemne wrażenie, że świat zwolnił a ja czułam się taka delikatna i zrelaksowana.... 

I pomyślałam, że każda kobieta powinna choć raz tego spróbować....
Znalazłam w sieci krótkie zestawienie zalet, które od razu przytoczę:
  • wspaniale przywraca blask twarzy, uelastycznia naskórek, pobudza ukrwienie , zmniejsza skłonność do opuchlizn, spłyca zmarszczki, liftinguje
  • uruchamia procesy samoleczenia organizmu
  • wzmacnia organy wewnętrzne i wszystkie części ciała
  • wycisza i uspokaja
  • wprowadza w głęboki stan relaksu i odprężenia
  • usprawnia pracę umysłu
  • wzmacnia psychikę
  • dodaje energii
  • wzmacnia układ immunologiczny
  • reguluje pracę systemu nerwowego
  • zapobiega depresji, łagodzi już istniejące stany depresyjne, uodparnia cały organizm na działanie stresu
i mam dla Was upominek, który dołączę do sesji zakupionych w okresie okołoświątecznym - vouchery na zabieg na buzi.... przed sesją zdjęciową będzie jak znalazł, ale i po sesji się sprawdzi na pewno.

To tu odbywają się masaże:
Take a Break

Tak wygląda to miejsce:









Ewa z wielką chęcią przystała na moją propozycję współpracy.... przecież nie ma nic piękniejszego niż dawać innym kawałek siebie i widzieć jaką to daje radość.

i prezenciki czyli voucher na sesję refleksologii twarzy od Take a Break:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz